Не са открити елементи съответстващи на критериите за търсене
лв – лв
Страна 1
Страна 2
Страна 1:
Страна 2:
През 2023 г. се навършват 10 години от албума Random Access Memories на Daft Punk, носител на множество Грами, включващ песни като Get Lucky, Instant Crush, Lose Yourself To Dance, създадени с Pharrell Williams, Nile Rodgers, Julian Casablancas, Paul Williams, Panda Беър и Тод Едуардс.
За да отпразнуваме този крайъгълен камък, се пуска специално разширено издание с 9 бонус песни, които включват 35 минути неиздавана музика (демо и студийни записи). Десетото юбилейно издание включва „The Writing of Fragments of Time“ – студийно произведение, показващо процеса на създаване на „Fragments of Time“ и моменти от творческия процес на Daft Punk, както никога досега.
Това специално издание включва също "GLBTM (студийно издание)", който включва ранна и непродуцирана версия на това, което по-късно излезе като "Give Life Back To Music". Тези студийни извадки дават на слушателя поглед върху развитието на песента, показвайки важността на всички елементи на песента и как те работят заедно, за да създадат сплотен краен резултат. Тройният винил включва специален постер Lose Yourself To Dance и брошура от 16 страници.
От пустошта, която илюстрира крайната дефиниция на термина „Middle Of Nowhere“ като никое друго място на земята и носи името „Айова“, те тръгват преди известно време само с една обща цел: постигането на абсолютно световно господство .
Сега Slipknot - девет непредсказуеми, не непременно щастливи герои, които не могат да бъдат по-различни - са на прага на постигането на целта, която са си поставили. Оборудван с арсенал от музикални ярости, непознати досега в тази форма, които живеят от смразяващи кръвта писъци, прецизно изковани барабанни части, резки китарни рифове, сложни скречове, умело вмъкнати семпли и необходимата капчица мелодия, и никога не се натъкват на предвидими. Цели десет години по-късно "Iowa" вече достигна златен статус в тази страна и албумът е един от метъл крайъгълните камъни на десетилетието!
Под мистериозната си метална маска, MF Doom крие кеша, от който са направени ъндърграунд легендите. След като вторият албум на първата му група KMD Black Bastards беше отложен от Elektra през 1994 г. и кръвният му брат Subroc почина, половината от рап дуото брат и сестра почина, оцелелият фронтмен Zev Love X бавно мутира в суперзлодея MC, известен като MF Doom, и рап светът се подобри като резултат. Албумът от 1999 г. Operation: Официалният дебют на Doom представя мистериозна фигура, която скоро ще стане един от най-големите гласове в ъндърграунд рапа.
Албумът беше издаден за първи път през 1992 г. чрез Death Row Records и не беше достъпен за продажба или стрийминг в продължение на десетилетия, с изключение на кратък период от април 2020 г. до март 2022 г., поради правен спор. Този албум съдържа 16 песни и представлява ключова точка в историята на рапа. "The Chronic" всъщност беше входната точка към соловата кариера на Dr. Dre след прекъсването му с групата N.W.A. и се обръща към говеждото с Eazy-E, гангстерския начин на живот в Ел Ей, възхода на Death Row, подобен на мафиотски филм, както и расови конфликти и политически вълнения. Той също така послужи като трамплин за кариерата на Snoop Dogg.
Полемичните пънкъри Idles от Бристол са обещаваща група от известно време. С дебютния си албум "Брутализъм" вече оправдаха всички очаквания. Политически заредени, освежаващо конфронтационни и заразително непостоянни, Idles са група като никоя друга. Те интегрират смущаващата реалност на света в своето неистово нападение над сетивата, което досега е било преживявано само на живо.
Но с "Brutalism" те са уловили страхотно интензивността на техните концерти на живо. Перфектно уловени в записа например са агресивните, натрапчиви вокали на Джоузеф Талбот, които той изпълнява на сцената с цялата злоба и сух хумор. „Брутализмът“ е смъртоносно сериозно обвинение срещу популярната култура.
Той вече е стар специалист в бизнеса, но далеч не е толкова стар, колкото е на обложката на албума му.
След мегауспехите си през последните години: най-успешният радио сингъл през 2021 г. с „Save Your Tears“ (платинен) и най-успешната песен през 2020 г. с „Blinding Lights“ (тройно платинен), канадският R'n'B певецът и текстописец започва нова глава през 2022 г. с издаването на петия си дълъг плейър „Dawn FM“, продължението на „After Hours“ от 2020 г., който достигна номер едно в класациите в няколко страни, включително Канада, САЩ и Обединеното Кралство.
Без съмнение малко песни през 2021 г. бяха толкова нетърпеливо очаквани като „Easy On Me“, новият сингъл на Адел. Само след няколко часа видеото към баладата за пиано беше гледано от около 15 милиона души само в YouTube - и тенденцията продължава да нараства, разбира се.
И светът на музиката е също толкова развълнуван от новия албум на британската поп, соул, джаз и R'n'B певица и текстописец: "30" е името на записа, четвъртият студиен албум на Адел, който, подобно на трите си предшественика " 19“ (2008 г.), „21“ (2011 г.) и „25“ (2015 г.), които тя кръсти на възрастта, на която започва работа по него. В "30" Адел се занимава с развода си от бившия си съпруг, като същевременно пее за това да си майка и по-тъмната страна на славата. „Научих много горчиви истини за себе си по пътя“, написа 33-годишната Адел в публикация в социалните мрежи. През това време музиката беше като „приятел, който винаги се свързваше с мен, дори когато спрях да се свързвам с него, защото бях толкова погълната от собствената си мъка. Оттогава усърдно възстанових дома и сърцето си и този албум е за това."
Британските грайндкор пионери Napalm Death никога няма да бъдат спокойни, но след много аплодирания им 16-ти студиен албум „Throes of Joy in the Jaws of Defeatism“ (2020) и общо 4 десетилетия (!) интензивна и неспокойна дейност, е време да погледнем обратно и преиздават два от изключителните албуми от техния обширен и ценен предходен каталог: "Time Waits For No Slave" (2009) и "Utilitarian" (2012).
За да отбележи 5-ата годишнина от изчезването на истинския музикален гений ДЕЙВИД БОУИ, джаз сцената отдава почит на легендарния артист. Списъкът с песни идва от журналиста на Jazz Magazine Lionel Eskenazi.