Не са открити елементи съответстващи на критериите за търсене
лв – лв
С едноименния си дебют през 1978 г. Van Halen едновременно пренаписват правилата на рок китарата и хард рока като цяло. Китаристът Eddie Van Halen предефинира възможностите на електрическата китара, разработвайки светкавична техника с разнообразие от самоук потупване с две ръце, удари с чук, издърпвания и ефекти, които имитират машинни и животински звуци. Тя беше изключително изобретателна и изключителна, надмината само от певеца Дейвид Лий Рот, който доближи ролята на метъл певицата до стандартите на изпълнителските изкуства. За разлика от Еди, Рот не беше благословен със страхотна техника, но имаше усет за шоуманство, който идваше и от лаундж изпълнители като Робърт Плант. Заедно те превърнаха Van Halen в най-популярната американска рокендрол група от края на 70-те и началото на 80-те, поставяйки шаблона за хард рок и хеви метъл от 80-те.
Не трябва да е изненада, че Франк Синатра щеше да има специален начин с коледния материал, точно както направи с всяка друга печатна грешка в песен. Най-ранният подход на Синатра към мелодии като „White Christmas” (която е само на две години през 1944 г.) и „Silent Night” е ясен, несантиментален и напълно убедителен. Освен това не дължи нищо на Bring Crosby, който имаше франчайз за този вид семейна храна. Свежото, непиетистично отношение на Синатра към този материал е насочено повече към необвързания млад мъж на улицата, отколкото към семейните мъже. Повечето слушатели ще попаднат направо в коледния дух, като чуят „The Voice“ да изпълнява тези красиви изпълнения на вечнозелени коледни песни.
Този албум съдържа някои от най-забележителните хитове, правени някога от неподражаемия Рей Чарлз, първоначално продуциран за лейбълите Atlantic и ABC-Paramount. Докато в по-ранните сесии почти всички песни бяха издадени за първи път на сингли, в края на 1950 г., точно в ерата на грамофонните плочи (LP), обичаят беше да се избират най-големите хитове от LP или дори отделни „не-LP“ мелодии за сингъл издание . В тази колекция са включени такива вечни класики като „Georgia on My Mind“, „Hit the road, Jack“ и „Drown in My Own Tears“.
Страна 1
Страна 2
Под мистериозната си метална маска, MF Doom крие кеша, от който са направени ъндърграунд легендите. След като вторият албум на първата му група KMD Black Bastards беше отложен от Elektra през 1994 г. и кръвният му брат Subroc почина, половината от рап дуото брат и сестра почина, оцелелият фронтмен Zev Love X бавно мутира в суперзлодея MC, известен като MF Doom, и рап светът се подобри като резултат. Албумът от 1999 г. Operation: Официалният дебют на Doom представя мистериозна фигура, която скоро ще стане един от най-големите гласове в ъндърграунд рапа.
Страна 1:
Страна 2:
Толкова много е казано и написано за „Kind Of Blue“ на Майлс Дейвис, че е практически невъзможно да се обобщи цялата необходима информация в дължината на този параграф. Можем просто да изброим някои факти (най-продаваният джаз албум на всички времена в световен мащаб). Можем да се опитаме да обясним защо това е най-добрият джаз албум на всички времена, но самата музика ще направи това за вас. Както Бил Евънс каза в оригиналните бележки към записа, групата не е свирила нито една от тези песни преди записа. Майлс Дейвис заложи темите преди записът да се завърти и групата импровизира. Крайният резултат беше крехък и чуден. Записан по време на 2 сесии през 1959 г., "Kind Of Blue" работи на много различни нива и ще продължи да го прави много години напред.
След като едва 2019 година Idles издадоха първия си концертен албум "A Beautiful Thing: Idles Live At Le Bataclan", през 2020 г. групата от Бристол представя нов студиен албум.
"Ultra Mono" е името на албум номер три. Idles записва записа от дванадесет песни в Париж с продуцента Nick Launay (Nick Cave, Arcade Fire) и инженера Adam "Atom" Greenspan (Rage Against the Machine, Arcade Fire).
„Grace“ остава първият и единствен студиен албум на родения в Калифорния певец/композитор Джеф Бъкли, който загина при плуване през 1997 г. само на 31 години. Албумът се състои предимно от балади, които дават гласа на Бъкли от четири октави. Песенният му материал звучи като микс от Робърт Плант и Ван Морисън, допълнен от три кавър версии. Интерпретацията на Бъкли на "Алелуя" на Ленард Коен днес се смята от мнозина за най-успешната версия на заглавието.