Please sign in so that we can notify you about a reply
COBALT8M от Modal Electronics | 8 Гласови Разширения | Виртуално-Аналогов Синтезатор | Формат Настолен/Стойка
Надграждайки традицията на топли и пронизващи звуци на синтезатора в аналогов стил, синтезаторите от серията COBALT8 отключват пълния творчески потенциал на аналоговите вълнови форми. Този мощен, вдъхновяващ инструмент преоткрива естетиката на аналоговите звуци и дава на музиканти, продуценти и звукови дизайнери силата да експериментират и изследват нова ера на текстури на виртуално-аналогов синтезатор, далеч отвъд границите на аналоговите предшественици.
COBALT8M разполага с цялата мощ на по-големите си братя (COBALT8 и COBALT8X), но се предлага в удобен формат за монтиране на настолен компютър/стойка, за да се побере във вашия съществуващ синтезатор.
Новият Modal Electronics COBALT8M е изключително висококачествен, 8-гласов виртуален аналогов синтезатор, който е създаден за музиканти, които са наистина сериозни за звука. С COBALT8 екипът на Modal Electronics е взел звуковите свойства на класическите синтезатори и ги е проектирал в един наистина модерен инструмент, способен на много повече от аналоговите синтезатори. С нов осцилаторен двигател, обширни опции за модулация, арпеджиатор, преобразуващ се 4-полюсен стълбовиден филтър, стъпков секвенсер и други, има много за експериментиране.
Осем истински полифонични гласа позволяват на играчите да изложат широки струни или богати акорди на синтезатора, докато монофоничен бас или водещ пач, изсвирен с 64 осцилатора, може да разтърси стените на всеки клуб, студио или стадион. COBAL8M е като швейцарски армейски нож от звук, перфектен както за продуценти, така и за звукови дизайнери.
Modal Electronics Cobalt8M Спецификации
Полифония
Истинска 8 гласова полифония
MPE
Поддържа MPE-съвместими MIDI контролери, което ви позволява да прилагате полифоничен контрол и изразяване към отделни ноти
Осцилатори
64 виртуално-аналогови осцилатора с висока разделителна способност, до 8 на глас
Две независими и самостоятелни осцилаторни групи със синусовидни, импулсни, триъгълни, зъбни вълни, 40 различни алгоритми, включително: сложни техники за аналогов синтез, вградена кръстосана модулация (SYNC, RM и много други), PWM, плавно преобразуване между VA вълни, битово смачкване, филтриран шум.
Алгоритми
VA Sweep: Преминаване през синус, триъгълник, трион, квадрат, импулс (с ширина на импулса) (A), възможност за разстройване на осцилаторите (или прилепване към музикални интервали) с помощта на разпространение (B)
VA Crushed: Преминете през синусовидни, триъгълни и трионни форми (A) с контрол в реално време върху смачкване на битове (B)
Spread Saw: Режим на разпръскване с увеличен брой осцилатори, възможност за смесване между основните и денастроени осцилатори (A) и по-изчерпателни опции за разпръскване (B) (напр. окт нагоре + денастроен)
Spread Square: Режим на разпространение с увеличен брой осцилатори, възможност за смесване между основните и денастроени осцилатори (A) и по-всеобхватни опции за разпространение (B) (напр. oct up + detuned)
Триъгълник на разпръскване: Режим на разпръскване с увеличен брой осцилатори, възможност за смесване между основните и денастроени осцилатори (A) и по-изчерпателни опции за разпръскване (B) (напр. окт нагоре + разстроен)
ШИМ: Класическа модулация на ширината на импулса с контрол на ширината (A) и възможност за разстройване на осцилаторите чрез разпространение (B)
Двойна PWM: ШИМ режим, при който с промяна на контрола на ширината (A), ширината на импулса се увеличава в първия цикъл на вълната и намалява във втория цикъл. Осцилаторите могат да бъдат разстроени с помощта на контрола за разпространение (B).
ШИМ триъгълник/квадрат: Редуващи се триъгълни и квадратни вълни с контрол върху ширината на триъгълната част (A) и контрол на асиметрията (B), който позволява на всеки втори цикъл да има различна ширина на триъгълник (обратна) на първата
PWM Saw Eraser: вълна както с трион, така и с PWM част, с контрол върху съотношението между двете части (A) и ширината на PWM частта (B) спрямо параметър A
PWM Triangle Pinch: Триъгълна вълна с модулация на ширината на импулса (A) и контрол на асиметрията (B), което позволява всеки втори цикъл на вълната да има различна ширина от първата (може да бъде по-широка или по-тясна)
Hard Sync Saw: Класическа твърда синхронизация с неквантувано съотношение (A), което може да се смеси със субосцилатор (B) една октава под фундамента
Hard Sync Square: Класическа твърда синхронизация с неквантувано съотношение (A), което може да се смеси със субосцилатор (B) една октава под фундамента
Твърд синхронизиращ триъгълник: Класически твърд синхрон с неквантувано съотношение (A), което може да се смеси със субосцилатор (B) една октава под фундамента
Фрактален трион: Комплексна синхронизация с неквантован контрол върху съотношението (A) и контрол на асиметрията (B), който позволява на всеки втори цикъл на вълната да има различно съотношение на синхронизиране спрямо първия
Фрактален квадрат: Комплексна синхронизация с неквантован контрол върху съотношението (A) и контрол на асиметрията (B), който позволява на всеки втори цикъл на вълната да има различно съотношение на синхронизиране от първото
Фрактален триъгълник: Комплексна синхронизация с неквантуван контрол върху съотношението (A) и контрол на асиметрията (B), който позволява на всеки втори цикъл на вълната да има различно съотношение на синхронизиране спрямо първия
Обратен трион: Периодично обръща посоката на формата на вълната и променя скоростта на възпроизвеждане (A), контролът на асиметрията (B) променя дължината на периода (т.е. точката на превключване в рамките на цикъл)
Обратен квадрат: Периодично обръща посоката на формата на вълната и променя скоростта на възпроизвеждане (A), контролът на асиметрията (B) променя дължината на периода (т.е. точката на превключване в рамките на цикъл)
Обърнат триъгълник: Периодично обръща посоката на формата на вълната и променя скоростта на възпроизвеждане (A), контролът на асиметрията (B) променя дължината на периода (т.е. точката на превключване в рамките на цикъл)
Window Amp Sync: Прилага амплитудна модулация към синусоида, използвайки твърдо синхронизирана вълнова форма. Включва контрол на неквантувано съотношение на синхронизация (A) и възможност за преобразуване между множество форми на прозорец (B)
Метален трион: Създава пръстеновидна модулация/амплитудна модулация като ефекти чрез синхронизиране на форма на вълната към два отделни сигнала, един с основна скорост и един със скорост на синхронизиране. Включва неквантован контрол върху скоростта на синхронизиране (A) и възможност за балансиране между основната вълна и модулирания сигнал (B)
Metal Square: Създава пръстеновидна модулация/амплитудна модулация като ефекти чрез синхронизиране на форма на вълната към два отделни сигнала, един с основна скорост и един със скорост на синхронизиране. Включва неквантован контрол върху скоростта на синхронизиране (A) и възможност за балансиране между основната вълна и модулирания сигнал (B)
Метален триъгълник: Създава подобни на пръстеновидна модулация/амплитудна модулация ефекти чрез синхронизиране на форма на вълната към два отделни сигнала, един с основна скорост и един със скорост на синхронизиране. Включва неквантован контрол върху скоростта на синхронизиране (A) и възможност за балансиране между основната вълна и модулирания сигнал (B)
Ring Mod Saw: Ring mod, приложен към две трионни вълни, с квантуван контрол на съотношението (A), който преминава през серия от полезни съотношения, и фин контрол (B), който преминава между тези съотношения, позволявайки прецизен контрол в целия диапазон
Ring Mod Square: Ring Mod, приложен към две квадратни вълни, с квантовано управление на съотношението (A), което преминава през серия от полезни съотношения, и фино управление (B), което преминава между тези съотношения, позволявайки прецизен контрол в целия диапазон
Ring Mod Triangle: Ring mod, приложен към две триъгълни вълни, с квантовано управление на съотношението (A), което преминава през серия от полезни съотношения, и фино управление (B), което преминава между тези съотношения, позволявайки прецизен контрол в целия диапазон
Ring Mod Triangle / Square: Ring mod, приложен към триъгълник и квадратна вълна, с квантовано управление на съотношението (A), което преминава през серия от полезни съотношения, и фино управление (B), което преминава между тези съотношения, позволявайки прецизно контрол в целия диапазон
Ring Mod Saw / Square: Ring mod, приложен към трион и квадратна вълна, с квантуван контрол на съотношението (A), който преминава през серия от полезни съотношения, и фин контрол (B), който преминава между тези съотношения, позволявайки прецизен контрол в целия диапазон
Ring Mod Saw / Triangle: Ring mod, приложен към трион и триъгълна вълна, с квантовано управление на съотношението (A), което преминава през серия от полезни съотношения, и фино управление (B), което преминава между тези съотношения, позволявайки прецизен контрол в целия диапазон
Chaos Saw: Неквантована модулация на пръстена (A), комбинирана с рандомизация (B)
Chaos Square: Неквантована модулация на пръстена (A), комбинирана с рандомизация (B)
Chaos Triangle: Неквантована модулация на пръстена (A), комбинирана с рандомизация (B)
Сгънат триъгълник: триъгълно вълнообразно сгъване (A) с DC отместване (B)
Филтриран шум: Генератор на шум, комбиниран с морфируем филтър с пълен контрол върху Cutoff (A) и Morph (B)
NEW – FM Saw:Square: Честотна модулация с помощта на Sawtooth като носител и Square като модулатор с пълен контрол върху FM дълбочината (A) и съотношението на честотите на модулатора (B)
NEW – FM Square:Square: Честотна модулация, използваща Square като носител и модулатор с пълен контрол върху FM дълбочината (A) и съотношението на честотите на модулатора (B)
NEW – FM Tri:Square: Честотна модулация с използване на триъгълник като носител и квадрат като модулатор с пълен контрол върху FM дълбочината (A) и съотношението на честотите на модулатора (B)
NEW – Noise AM Saw: амплитуда на Sawtooth Wave, модулирана от филтриран източник на шум с пълен контрол върху AM дълбочината (A) и прекъсването на шумовия филтър (B)
NEW – Noise AM Square: амплитуда на правоъгълна вълна, модулирана от филтриран източник на шум с пълен контрол върху AM дълбочината (A) и прекъсването на шумовия филтър (B)
NEW – Noise AM Tri: амплитуда на триъгълна вълна, модулирана от филтриран източник на шум с пълен контрол върху AM дълбочината (A) и прекъсването на шумовия филтър (B)
Филтър
4-полюсен Morphable Ladder филтър с резонанс и четири превключваеми конфигурации
Режими на резонанс и балансиран филтър
Модулация
Три специални генератора на обвивки за AMP, MOD и FILTER, които могат да бъдат достъпни независимо или и трите едновременно, включително отрицателни (обратни) версии за MOD и FILTER ENV
Три LFO със скорост на звука със синхронизация на темпото (два поли, един глобален) със седем различни форми
Осем присвоими модулационни слота и четири допълнителни фиксирани модулационни маршрута за общи назначения с 12 модулационни източника и 55 модулационни дестинации
Секвенсор и арпежиатор
Полифоничен секвенсер в реално време с 512 ноти и четири анимации на параметри, които могат да се записват/редактират (Delay FX, LFO, секвенсер и арпеджиатор могат да бъдат вътрешно или външно тактовани)
Полифоничен стъпков секвенсър с 64 стъпки, 8 ноти на стъпка, 4 ленти на анимация в стил Parameter-Lock, режим на въвеждане на стъпки, множество режими на възпроизвеждане, включително режими на гейт и функция за почивка
Вграден усъвършенстван програмируем арпеджиатор от 32 стъпки с възможност за почивка с до 2048 стъпки преди повторение
FX
Три невероятно мощни независими и конфигурируеми от потребителя стерео FX двигателя за Chorus, Phaser, Flanger (Pos), Flanger (Neg), Tremolo, LoFi, Rotary, Stereo Delay, Ping-Pong Delay, X-Over Delay и Reverb, които могат да бъдат подредени в произволен ред
Потребителска памет
500 пач памети, всички напълно редактируеми и се доставят с 300 фабрични програми
100 предварително зададени секвенсера, които могат да бъдат свързани към всеки пач за бързо зареждане на аранжименти
100 FX предварителни настройки
8 слота за бързо извикване, достъпни от панела за бързо зареждане на любимите ви пачове
Контроли и производителност
Първокласна FATAR клавиатура с 37 клавиша със скоростно и канално последващо докосване
29 безкрайни енкодера, 24 бутона
4-осен джойстик, който може да бъде присвоен на огромен набор от модулационни дестинации и практически „заключен“, когато желаете
Множество режими на клавиатура, моно, поли, унисон 2, унисон 4, унисон 8, стек 2 и стек 4
Глайд/Портаменто с легато и стакато режими
Контрол за инвертиране на акорди за лесно създаване на инверсии и вариации на акорди
Входове и изходи
6,35 mm / 1/4″ TS двойни моно линии изходи
6,35 mm / 1/4″ TRS изход за слушалки
3,5 mm / 1/8″ TRS стерео аудио вход
MIDI DIN Вход и Изход
3,5 mm / 1/8″ TS аналогов часовник, синхронизиращ вход и изход
Съвместим с клас MIDI през USB връзка
6,35 mm / 1/4″ TRS вход за педал за експресия
6,35 mm / 1/4″ TS вход за поддържащ педал
Корпус и дисплей
Готова за употреба стоманена и алуминиева кутия с икономични крайни бузи от оцветен бамбук
1,54-инчов голям OLED дисплей за незабавна визуална обратна връзка по всяко време на възпроизвеждане/редактиране
Захранване
Захранване: DC-9.0V – 1.5A център-положителен
Напишете първото ревю